بلوگا

خاویار بلوگا یکی از با ارزش ترین و مجلل ترین انواع خاویار است که به خاطر تخم مرغ های بزرگ، طعم لطیف و بافت صافش مشهور است.

خاویار بلوگا یکی از با ارزش ترین و مجلل ترین انواع خاویار است که به خاطر تخم مرغ های بزرگ، طعم لطیف و بافت صافش مشهور است. در اینجا برخی از ویژگی ها و اطلاعات کلیدی در مورد خاویار بلوگا آورده شده است:

گونه های ماهیان خاویاری: خاویار بلوگا از ماهیان خاویاری بلوگا (Huso huso) می آید که بزرگترین گونه ماهیان خاویاری است و می تواند تا چند هزار پوند وزن داشته باشد. ماهیان خاویاری بلوگا عمدتاً در دریای خزر یافت می شود.

ویژگی های تخم مرغ: خاویار بلوگا با تخم های بزرگ، براق و بافت نرم آن متمایز می شود. رنگ تخم‌ها می‌تواند از خاکستری روشن تا خاکستری تیره متغیر باشد و معمولاً در بین خاویارهای ماهیان خاویاری بزرگترین هستند.

مشخصات طعم: طعم خاویار بلوگا اغلب به صورت ملایم، کره ای و آجیلی توصیف می شود. طعم لطیف و بافت خامه ای آن باعث شده است که علاقه مندان به آن بسیار مورد توجه قرار گیرد. تخم مرغ ها دارای کیفیت آب نمک یا اقیانوسی ظریفی هستند.

منطقه دریای خزر: از نظر تاریخی، منطقه دریای خزر شامل کشورهایی مانند روسیه و ایران، منبع اولیه خاویار بلوگا بوده است. با این حال، صید بی رویه، تخریب زیستگاه و شکار غیرقانونی منجر به کاهش جمعیت ماهیان خاویاری وحشی شده است و در نتیجه مقررات سختگیرانه ای برای حفاظت از این گونه ها وضع شده است.

کمیاب بودن و قیمت: خاویار بلوگا به دلیل کمیاب بودن ماهیان خاویاری بلوگا و زمان زیادی که طول می کشد تا این ماهیان خاویاری به بلوغ و تولید تخم برسند، یکی از کمیاب ترین و گران ترین انواع خاویار محسوب می شود. تقاضای بالا و عرضه محدود به انحصار آن کمک می کند.

پیشنهادات سرو: خاویار بلوگا معمولاً به صورت سرد روی یک بستر یخی یا همراه با غذاهای سنتی مانند بلینی (پنکیک کوچک روسی)، کرم فریچ، پیاز خرد شده و سفیده و زرده تخم مرغ پخته شده سرو می شود. اغلب با شامپاین یا ودکا میل می شود.

نگرانی های پایداری: با توجه به برداشت بیش از حد ماهیان خاویاری برای قلیه آنها و در نتیجه کاهش جمعیت ماهیان خاویاری، نگرانی های پایداری قابل توجهی در ارتباط با خاویار بلوگا وجود دارد. بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی مقررات و تلاش های حفاظتی را برای حفاظت از ماهیان خاویاری و ترویج تولید پایدار خاویار به اجرا گذاشته اند.

کارتن های 10 کیلوگرمی

بسته بندی خلاء در کارتن

Previous slide
Next slide

درخواست قیمت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد